Basket_selected Koszyk:
Koszyk jest pusty

Kategorie

Regulamin

 

Regulamin określa warunki świadczenia usług przez sklep Denai.

 

Sklep internetowy działający pod adresem www.denai.pl prowadzi sprzedaż biżuterii za pośrednictwem sieci Internet. Sklep jest prowadzony przez firmę DEKODORO z siedzibą w Świdnicy, ul. Komunardów 14/11. Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem ewidencyjnym: 19173 nadany przez Prezydenta Miasta Świdnicy; numer NIP 633-171-88-69 REGON 277464348.

 

Korespondencję prosimy kierować na adres: 

 

DEKODORO Grzegorz Kruk
ul. Komunardów 14/11
58-100 Świdnica

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące  funkcjonowania sklepu, prezentacji produktów wystawionych na stronie, czy stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy o kontakt pod nr Tel. 508-26 56 58 lub na adres sklep@denai.pl

Oferta sklepu skierowana jest do klientów na terenie Polski i innych krajów Unii Europejskiej.

Rejestracja na naszej stronie jest jednoznaczna z wyrażeniem przez Państwa zgody na otrzymywanie informacji reklamowych (nowości, promocje itp.)  tzw. "newslettera".

Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji na stronie www.denai.pl. Zmiany regulaminu nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.

Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Właścicielem sklepu a Klientem.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego. 
 
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
 
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym www.denai.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 
Ceny wszystkich produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena występująca przy każdym wyrobie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. 
 
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w asortymencie sprzedawanych produktów (ilość, cena) oraz dodawania i wycofywania produktów z oferty, a także przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu i w katalogach bądź wprowadzania w nich zmian. 
 
Zamówienia przyjmowane są wyłącznie na stronach internetowych
www.denai.pl - 24 h na dobę.
 
Zamówienie zaczynamy realizować niezwłocznie po jego złożeniu.
 
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.
 
Złożenie zamówienia w sklepie www.denai.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu i jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem, a Właścicielem sklepu www.denai.pl .
 
Zamówienia które nie zostaną potwierdzone w ciągu 7 dni będą anulowane.
 
Zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych (najczęściej jednak biżuteria wysyłana jest w dniu zaksięgowania płatności na naszym koncie lub w dniu złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem).
 
Klient może wycofać złożone zamówienie do momentu jego wysłania.

Na czas od złożenia zamówienia do otrzymania przesyłki składają się:
 
– czas realizacji zamówienia (1 - 2 dni robocze) 
 
– czas dostawy: 1-2 dni roboczych (w przypadku przesyłki priorytetowej) lub 2-5 dni roboczych w przypadku przesyłki ekonomicznej.

UWAGA!

W okresach przedświątecznych czas dostarczenia przesyłki może wydłużyć się o 1-2 dni.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm pocztowych: Poczta Polska, InPost, kurierzy. 
 
Czas dostawy pocztą poza Polskę do krajów Unii Europejskiej to 5-10 dni.
 
W celu usprawnienia kontaktu z Państwem w trakcie realizacji zamówienia prosimy
 o podanie przy rejestracji numeru telefonu. Pracownik sklepu Denai skontaktuje się
z klientem w następujących przypadkach:
 
- jeśli obsługa sklepu będzie miała wątpliwości lub niejasności co do złożonego zamówienia,
 
- gdy wpłata za zamówione produkty nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu
w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia,
 
- każdorazowo, jeśli klient wybierze formę wysyłki "za pobraniem" w celu potwierdzenia adresu wysyłki.
 
 
 
Cennik wysyłek na terenie Polski: 
 
 - przesyłka listowa polecona ekonomiczna - 8,50 zł (w przypadku płatności przelewem),
 
 - przesyłka listowa polecona priorytet - 9,50 zł (w przypadku płatności przelewem),
 
 - przesyłka do Paczkomatu - 9,90 zł (w przypadku płatności przelewem),
 
 - przesyłka pobraniowa priorytetowa PACZKA24 - 18 zł,
 
 - przesyłka pobraniowa do Paczkomatów - 14 zł,
 
 - list ekonomiczny nierejestrowany - 5 zł (dla zamówień o wartości do 20 zł),
 
 - list priorytetowy nierejestrowany - 6 zł (dla zamówień o wartości do 20 zł).
 
 
 
Nie mamy możliwości śledzenia przesyłki listowej nierejestrowanej.

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego.
 
W uzasadnionych przypadkach firma Dekodoro zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
 
Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w następujących przypadkach:
 
- otrzymania informacji, że e-mail potwierdzający zamówienie nie dotarł do adresata (błędny adres),
 
- otrzymaniu nieprawidłowo złożonego zamówienia,
 
- otrzymaniu zamówienia, którego dane wskazują na fakt, iż zawarte w nim informacje są nieprawdziwe lub zamówienie zostało złożone błędnie lub wypełnione tylko częściowo,
 
- braku możliwości kontaktu z Klientem w celu przeprowadzenia weryfikacji (nie podany numer tel. przy rejestracji),
 
- braku informacji o dokonaniu płatności po upływie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia,
 
- jeśli Klient dokonał wyboru płatności za pobraniem i nie odebrał przesyłki od listonosza lub kuriera.
 
Na zapłatę czekamy do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli nie wpłynie zapłata zamówienie zostanie anulowane.
 
Klient może wybrać następujące formy płatności:
 
- przelewem na konto bankowe firmy, nr konta: 29 1140 2004 0000 3102 7241 4592,
 
- płatność w systemie PayU,
 
- płatność w systemie PayPal (np. kartą kredytową),
 
- za pobraniem.
 
 
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
 
Wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta) klient ma zagwarantowane prawo do zwrotu zakupionej biżuterii bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że biżuteria nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. Jako klienta rozumiemy tu, w myśl ustawy, osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 
Jeśli przesyłka, którą Państwo otrzymacie budzi obawy co do kompletności zamówienia (np. jest uszkodzona) można odmówić jej odbioru lub sprawdzić zawartość w obecności urzędnika pocztowego oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Dokumentem weryfikacji  przesyłki jest paragon, faktura lub rachunek.
 
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy towar, który nie spełnia Państwa oczekiwań prosimy odesłać na adres firmy DEKODORO na własny koszt wraz z rachunkiem lub innym dowodem zakupu oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. (do pobrania na stronie www.denai.pl w zakładce Odstąpienie od umowy). Proszę również przesłać numer konta na jakie mamy zwrócić zapłatę. Biżuterię należy odesłać kompletną i w stanie niezmienionym. Data wysłania nie może przekroczyć 14 dni od daty doręczenia towaru kupującemu.
 
W przypadku odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni  od momentu otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
 
Każdy towar zakupiony w sklepie internetowym www.denai.pl jest objęty gwarancją i podlega wymianie jeżeli klient zauważył wady techniczne lub produkt został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy. Należy wówczas odesłać go przesyłką pocztową na adres Firmy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
 
Reklamacje rozpatrywane są do 10 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.  
 
W przypadku uznania reklamacji możemy dokonać naprawy, wymienić towar na pełnowartościowy pod warunkiem dostępności towaru w naszym sklepie lub gdy nie będzie takiej możliwości zwrócić pieniądze klientowi drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na podany adres. Do odsyłanego produktu prosimy dołączyć rachunek lub inny dowód zakupu. 
 
W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z umową, reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres firmy.
 
W przypadku chęci współpracy hurtowej, prosimy o kontakt na adres
e-mail: sklep@denai.pl w celu omówienia indywidualnych warunków handlowych.
 
 

 

Data aktualizacji: 2016-03-14